ge9.dk

Uagtet om det er gulvafslibning, bolig, rejser, ecig, seo, jura mm., så skriver vi om det hele her

Find den bedste webmail til din virksomhed her

advertorial

Når du driver en virksomhed, har en hjemmeside eller en webshop, kommer du ikke udenom at skulle forholde dig til, hvordan de kommer i kontakt med dig. Her findes der naturligvis en række applikationer og kommunikationssystemer som du kan anvende som chat eller beskedservice. Dog har stort set alle virksomheder en mail, som kunderne, medarbejderne og samarbejdspartnere kan skrive til, når de vil i kontakt med virksomheden eller en bestemt medarbejder.

Der findes forskellige løsninger for at lave en mail til din virksomhed. Der er både løsninger som du kan betale til hver måned, eller en næsten gratis løsning. En webmail kan som oftest betragtes som gratis, da det er en del af pakken, når du vælger et hostingfirma til hjemmesiden. Her er derfor skel på, hvor mange mails du kan oprette, og hvor meget kapacitet den enkelte mail kan rumme. Det bør du naturligvis være opmærksom på, når du skal vælge en webmail.

image

Hvordan vælger du den rette webmail for din virksomhed?

Når du skal vælge en webmail til din virksomhed, bør du først og fremmest sikre dig at det er en sikker løsning. Der kan være mange fortrolige oplysninger, hvorfor det er væsentligt at vælge en anerkendt udbyder. Fordelen ved en webmail er generelt, at du kan tilgå den fra en smartphone, tablet og computer. Det vil sige, at du skal bare være på internettet, for at kunne komme på din webmail.

For at vælge den rette løsning for din webmail, er det værd at vurdere, hvor meget kapacitet du skal bruge for den enkelte mail. Det afhænger af størrelsen på de filer I modtager og sender i virksomheden. Det afhænger også af, hvor længe du vil have mails opbevaret i virksomhedens mailsystem.

Hvilken webmail er bedst til prisen?

Hvis du udelukkende går efter den bedste og mest sikre løsning for en webmail, skal du se nærmere på https://www.simply.com/dk/webmail/.