Online marketing 2020 nærmer sig med hastige skridt

17 December 2019 Anders Lundtang Hansen

editorial

I skrivende stund nærmer vi os med hurtige skridt det meget omtalte årstal 2020, der af alt lige fra politikere til almindelige mennesker og ikke mindst virksomheder er blevet udråbt til året, hvor der sker store sager.

I sig selv er året ikke meget anderledes end så mange andre, men forskellen ligger i, at årstallet er så nemt at sige, og derfor har mange lagt 2020-planer, fordi det ser så flot ud.

Når så 2020 nærmer sig sin udgang, er mange blevet klogere på, om de fik indfriet deres mål, om de skulle omrokere, eller om det hele lykkedes i bedste forsøg – det er slet ikke til at sige lige nu.

Meget kan nå at ske på et år, og selvom året er tæt på os, så kan det også føles langt væk for dem, som ikke kan vente med at rykke sig videre mod deres mål.

En af de ting, som specielt virksomheder ser nærmere på, er at regne ud, hvordan de skal benytte marketing i den kommende tid; hvilket i sig selv ikke er noget nyt, men fremgangsmåden skal altid tilpasses tidens tand.

Det handler jo i bund og grund om, at du kan have det bedste produkt eller den bedste service, men hvis dine kunder og potentielle af slagsen ikke kender til det, så kommer du aldrig over stepperne.

Man kan selvfølgelig have en salgsafdeling, men den skal også arbejde tæt sammen med marketingafdelingen for at fremme deres virke.

Derfor kan det også være nødvendigt, at disse afdelinger sætter sig ned specielt nu her ved slutningen af året og planlægger, hvordan man gribe marketing an i 2020.

Egentlig bør alle eller i hvert fald repræsentanter for alle afdelinger i et firma, hvis man er et større af slagsen går sammen og rådføre sig omkring, hvordan man bør gribe marketing an fremadrettet.

En idé kan så være at indrage https://adtimize.dk/ for at få rettidig assistance.

More articles